December 2013 Glamourbox | Unboxing & First Impressions

Hi everyone! I’m so happy to share with you my December Glamourbox Secret Santa Edition! I was so thrilled to find out that they’ll be having one this month, so when I found out, I tried really hard to get my hands on it (I tried to subscribe to their website THREE TIMES! Lol).

Anyway, here are the items that I got and my thoughts regarding the entire box:

December 2013 Glamourbox | Unboxing & First Impressions

This month/box is their Secret Santa Edition, perhaps due to the surprise bonus item that was included (which I’ll get to later). Also, this box is filled with goodies that will really cheer you up this Holiday season.

Below are the items that I got in this box:

December 2013 Glamourbox | Unboxing & First Impressions
The Cream Factory Bath Cream in ‘Goats Milk and Witch Hazel’
Full Size – 760ml | PhP 699; Bundle Box – 221 ml | at Php 799.00
(Part of a Bundle – 221 ml)

Treat yourself to an ultra-delish dessert for your skin! The bath cream has goat’s milk from the Netherlands and active botanical extracts to keep your skin velvety-smooth and fresh all day.

December 2013 Glamourbox | Unboxing & First Impressions
Zenzest Kitchen Fragrance in ‘Choco Cappucino’
Full Size – 250ml | PhP 250
(Sample Size – 50ml)

Does your kitchen smell like it’s busy round the clock? Take away all the evidence of frying or grilling and strip the air of overpowering food scents with this sweet coffee fragrance!

December 2013 Glamourbox | Unboxing & First Impressions
Holika Holika Pure Mellow Multi-Puff
Full Size – 25g | PhP 265
(Full Size)

Inspired by multi-colored marshmallows, this multi-puff delicately covers all the curves of your face for an even and flawless application. use it for all of your cream-type beauty products!

December 2013 Glamourbox | Unboxing & First Impressions
Avon Fragrance in ‘Only Imagine’
Full Size – 50ml | PhP 1,500
(Full Size)

Delight in an extraordinary moment of sparkling green apple touched with the surprise of violet blossom and soft musk in this uplifting and joyous fragrance.

December 2013 Glamourbox | Unboxing & First Impressions
Holika Holika Face 2 Change CC Cream in ‘Pink Beige’
Full Size – 50ml | PhP 855
(Sample Size)

Clear, lustrous skin has been easier with this CC Cream! Packed with hyalauronic acid and argain oil, it brightens and improves the texture of your skin while giving a no-makeup look.

December 2013 Glamourbox | Unboxing & First Impressions
BONUS! Paula’s Choice Skincare Samples
(Sample Sachets)

With Paula’s Choice healthy, youthful, radiant skin is a result you can always count on! Each product is a culmination of decades of research to treat all your skin woes.

December 2013 Glamourbox | Unboxing & First Impressions
BONUS! FABULOSA Necklace
(SECRET SANTA!)

Add extra oomph to your outfit with Fabulosa! Inspired by the hottest designers and latest trends, their statement jewelry creates looks that will always be runway ready.

December 2013 Glamourbox | Unboxing & First Impressions
STRIP IT! Gift Voucher

Here are my initial thoughts regarding each of the items and my quick opinion about the entire box:


So those are all of the items that I got from the December Glamourbox: Secret Santa Edition. Overall, I’m really in love with this box. I think all of the items in this box is adorable. Everyone’s going to love it. If you want to reward your self with something really good yet useful, this coming Christmas then why not subscribe to their December box? I think that this box is still open for subscription and I’m telling you, you’re going to love this box.

December 2013 Glamourbox | Unboxing & First Impressions

Like I said, this box is GREAT and really worth the moolah. Each box/subscription is worth PhP 595 and the total of this box when computed is more than PhP 2,000. Really worth it, I’m telling you. Haven’t subscribed yet? Click here to check out Glamourbox’s website & here to visit their Facebook page.



December Commenter Of The Month & November COM WinnerBelle De Jour Power Planner 2014 GiveawayHoliday Beauty Collab Giveaway

Related posts:

  • Yay! I love the contents. I have the Zen Zest room fragrance and those paula’s choice samples. ganda yan

    • Me too! I haven’t tried products from Paula’s choice yet, but I’m quite hesitant kase the one that I got is for people with oily skin. But oh well.

  • I got thrilled even just by looking at them! The products are new to me but I can see from the size of their samples, they’re definitely worth the try. The bath cream sounds really nice right now..my skin is getting super dry.

    • It is! You’re going to love the bath cream. It’s definitely moisturizing and really lathers well.

  • aiko borja

    wow nice box Ms.yette .. puro full size ang laman. pls do a review regarding po sa cc cream … thanks

    • Will try to do a review on it if I like it.

  • Mel lee

    wow.. those are products yette!! hahaha

    is their CC cream good? Im using Missha right now and my friend got me one too from Face Shop which i kinda dont really like.. but after using different CC creams, I think i must go back with BB..

    I love the fabulousa necklace!! mine nalang!!!

    The avon perfume looks good din.. lol hope it smells good as well.. haha

    http://melleleee.tumblr.com

    • I gave the necklace to my best friend as a part of her Xmas gift, hehe. sshh..

      Tbh, this is my first CC creams since I’m not that into face products pa kase dami pa BB creams dito na di pa nagagamit. I’ll let you know if I like it.

  • Fati Recede

    WOW! can I just have that Holika Holika CC Cream? haha! nice contents! I also love that puff! Ganda ng color. hihi

    • Haha, if you only live near me hun. Mas mahal pa shipping fee. Lol.
      Yup, the multi puff is really cute, parang ayaw ko nga gamitin e, lol

      • Fati Recede

        waaah really? haha but worth it naman pag nabuksan na yung box haha parang masrshmallow lang

  • Marissa Colmenar Brioso

    wow. i’m inlove with that glamour box and the price is affordable like youve said Ms. Yette. If I would have the chance to have it, I will give it to my daughters. Bet na bet nila yung mga ganyan. Really nice. Hope to see reviews soon about the products included on that wonderful box especially the CC cream and the Paula’s choice. Your a trusted and wonderful blogger, and i really value your reviews and perception towards different products. Thanks Ms. Yette and more powers! Godbless you!

    • Aww, thanks Marissa. Those things you’ve said are very heart warming. God bless you more!

  • rhania escueta

    im much interested with cream factory cream baths =) sabi its worth the price kasi madaming laman yung bottle.. =) less curious with avon perfume =( since i have rhinitis..

    i have the cabinet deodorizer from zenzest kaya im curious with their kitchen fragrance!

    • It is definitely worth it. Definitely worth the rave!

  • andrea estrada

    I actually watched it na on your youtube channel but I feel like reading it too again (again. lol. haha!) Im currently subscribing on BDJ box and im happy with it. But might I ask how much is the subscription for a Glamourbox? Thanks :*

    • PhP 595. Thanks, Andrea!

  • aiko borja

    nice unboxing post ms. yette hayyy kainggit.. hahaha sana next year mkapag subscribe na den ako sa glamourbox ang cute ng kulay nung multi puff parang water marbled nails lang

    • Try them, you’re going to love monthly subscription boxes.

  • Nicol Wong

    the bath cream sounds so interesting! i like this box

    • It is. You’re going to love it.

  • Vicky Wombwell

    I aboslutely love a beauty box, and this one looks fabulous. I love natural products, and the goats milk and witch hazel bath product sounds divine. Just like Cleopatra!

    Love Vicky

    http://aroundandaroundandupsidedown.blogspot.co.uk

    • Thanks! You’re definitely going to love The Cream Factory’s Bath Creams. You should try it!

  • I’m interested with the CC Cream. Review please hehe

    • If I like it I’ll review it. It’s a sample kase, I don’t have the entire details with the packaging, Lam mo naman ako, lol.

      • haha…take your time Ms. Yette! Sorry if I may sound to demanding, I trust you kasi hahaha

  • meganlev_13

    ive read about the holika holika face 2 change cc cream that its like moisturizer and it will gives you a healthy and not soo dewy effect. ive read also that it doesnt cover acne marks and blemishes. plus, it doesnt stay that long. but im planning to buy and try it out to see if it works. btw, that necklace for the win! i love it!!!!! i love the whole package and i hope more reviews to come

  • Kainggit naman. I hope I can subscribe to Glamourbox soon. Hindi pa kasi stable job ko. Huehue

  • I got the December Box too and super love and grateful for the TCF Bath Creams. I got the Acai Berry Variant and the previous one I got is the Jojoba naman.
    You are right, this box is super sulit…I love it to bits too… although too bad, the spritzer of my Avon fragrance is defective .. however, it is just a spritzer, I still can make my way around it.. (desperate lang..lol)
    I have not tried the CC Cream yet but I am a definite BB lover… I am curious though…what is the difference between the two?